Тема. Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Комп’ютерна підтримка уроків математики.
Мета: розвивати в учнів логіко-математичне мислення; вчити аналізувати вхідні дані й робити логічні висновки; розвивати в учнів увагу; виховувати наполегливість у досягненні поставленої мети.
Програмне забезпечення: комп'ютерна програма «Скарбниця знань».
Хід уроку
І. Розминка.
Дайте відповіді на запитання:
• Людина, яка щось охороняє. Хто це?
• Маленька, красива частинка снігу. Що це?
• У сім’ї було двоє дітей. Сашко – брат Жені, але Женя Сашкові не брат. Як таке може бути? Хто Женя Сашкові?
• У жука три пари ніг. Скільки ніг у жука?
II. Комп’ютерний диктант.
Гра «Намалюй мене».
Не відриваючи олівець від зошита, намалюй малюнок. Почни малювати від точки.
режим «ПЕРЕМІСТИТИ»:
праворуч – 3 клітинки;
униз – 5;
режим «МАЛЮВАТИ»:
ліворуч - 1
угору – 1
праворуч – 1
униз – 1
праворуч - 3
угору - 3
праворуч – 2
праворуч - 2
угору – 1
угору – 2
праворуч – 1
униз – 2
праворуч - 1
униз - 3
праворуч – 6
угору – 2
ліворуч – 1
угору – 3
униз – 2
униз – 9
ліворуч – 4
угору - 2
ліворуч – 6
униз – 3
ліворуч – 4
угору – 2
праворуч – 2
угору – 2
ліворуч – 4
угору – 2
праворуч – 1
праворуч - 1
Напиши, образ якої тварини отримали на малюнку.
IІІ. Гра «Так чи ні» .
Учитель загадує число від 1 до 20, учні намагаються вгадати це число, ставлячи вчителеві запитання, на які можна відповісти лише «так» чи «ні».
(Це число більше 10? Це число більше 15?Це число більше 12?Це число 13?)
ІV. Фізкультхвилинка.
V. Робота з комп'ютерною програмою.
VI. Релаксація (1 хв).
VIІ. Гра «Увага» .
Подивіться на квадрат, намальований на дошці. В одній із клітинок сидить павук. Послухайте уважно, як павук буде переміщуватися, і запам’ятайте ту клітинку, де він зупиниться.
¥
1-клітинка праворуч
1- вгору
1- праворуч
1 – вгору
3 – ліворуч
3 - вниз
VIIІ. Підсумок уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар