четвер, 15 грудня 2011 р.

Кодування інформації 2 кл



Мета. Ознайомити учнів із поняттям кодування та способами кодування інформації. Навчити кодунати і розкодовувати інформацію за допомогою простих систем кодування.
Розвивати увагу, мислення, зв'язне мовлення, зорову пам'ять, кмітливість. Внранлятиея у покращенні в учнів навичок усної лічби, координації рухів, логічного, просторового мислення за допомогою ігрової програми «Курчата».
Виховувати бережливе ставлення до шкільного майна.
Обладнання. Підручник «Сходинки до інформатики» (Зклас, «Світоч», 2009), робочий зошит для 3 класу «Сходинки до інформатики» (Київ, «Світоч» , 2009), навчально-розвииильна програма «Курчата».
Хід уроку
I. Організація класу.
Повторення правил техніки безпеки у комп'ютерному класі.
II.Актуалізація опорних знань учнів.
Синтез думок «Закінчи речення».
Інформація - це ...(Повідомлення, відомості, новина).
Вона зберігається ... (На касеті, на диску, на комп'ютері, у телефоні і т.д.).
Передається за допомогою... (Міміка, розмова по телефону, телевізор, диски, азбука Морзе...).
Ш.Повідомлення теми та мети уроку.
Отже, ми з вами продовжуємо вивчати все про інформацію, і тема нашого уроку «Кодування інформації».
Вправа «Очікування»
- Чого ви чекаєте далі від уроку?
Учні оголошують свої очікування від уроку, починаючи фразою «Я очікую …».
- Чи здійсняться ваші очікування, ми дізнаємося в кінці уроку.
VI.Вивчення нового матеріалу.
Асоціативний кущ
КОДУВАННЯ

Робота з підручником.
Перегляд японських та китайських ієрогліфів та їх значення. Розгадування ребусів. (Сума, точка). Розгадування шаради. ( Задача)
V.Фізкультхвмлинка.
Хто це, хто вже там втомився.
До сусіда нахилився.
Треба дружно всім нам встшли
І фізпаузу почати.
(Виходить учень)/
Нумо, діти, посміхніться
І до сонця потягніться.
Землі рідній уклоніться,
Вліво, вправо поверніться.
Раз присядьте, два присядьте
І за парти дружно сядьте.
VI.Практичне закріплення знань учнів.
Повторення правил при роботі з комп'ютером.
Робота з ігровою програмою «Курчата».
Завдання. У лівому верхньому кутку екрана є вираз, який вам необхідно обчислити. За допомогою клавіш, управління курсором вам необхідно керувати квочкою. Навколо квочки розташовані яйця, на кожному з якиз написано число. Коли квочка натикається на яйце, вона розколює його, і з нього вилуплюється курча. Знайдіть яйце, яке містить відповідь на запропонований приклад. Якщо приклад розв'язаний правильно, курча, що вилупилось, приєднається до мами - квочки і рухатиметься за нею. А якщо ви розіб'єте яйце з неправильною відповіддю, то курча буде хаотично рухатись по галявині.
Практична робота учнів.
Релаксація. Вправи для очей. Розслабтесь і повільно поводіть очима
справа наліво. Потім навпаки. Повторіть цю вправу 4-5 разів у кожну сторону.
Таким самим чином поводіть очима вгору - вниз.
5.Цікаві завдання для розумників і розумниць.
а)Відгадайте ребуси (столи, моряк).
б)Розкодуйте інформацію, яку отримала Ганнуся у записці у свій день наро-
дження. (Ганнусю, я тебе вітаю).
в)Придумайте речення та закодуйте його у вигляді ребуса.
VII. Закріплення знань, умінь і навичок учнів.
Робота у зошитах.
№1 - самостійно.
№2 - коментовано.
№3 - коментовано.
№4 - самостійно.
VIII. Підсумок уроку.
1.Вправа «Рефлексія».
- Які ваші враження від уроку?
- Завдяки чому здалося виконати всі завдання?
- Що на вашу думку вдалося найкраще?
- Чи виправдалися ваші очікування? (Учні продовжують фразу «Сьогодні на уроці я...»).
2.Розгадування ребусів.

Немає коментарів:

Дописати коментар