Мета: Ознайомити учнів з клавіатурою її основними клавішами текстовим редактором Word Pad та основними прийомами форматування і редагування текстів. Вчити вводити, редагувати та форматувати текст. Виховувати культуру введення тексту з клавіатури.
Обладнання: Малюнки: клавіатури із значенням основних клавіш, графічний редактор Word Pad, зразки відформатованого тексту.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Короткі логічні, математичні завдання.
3. Перевірка домашнього завдання.
– До цього часу ми мандрували з Ганусею та Олесиком і вивчали текстовий редактор.
– То хто мені скаже: Хто такий редактор? - (це людина, яка редагує тексти).
– А хто скаже , що означає редагувати? ( редагувати - виправляти , доповнювати, змінювати текст)
– А хто скаже, як відкривається програма Word Pad ?( Пуск - Програми - Стандартні - Word Pad
– Назвіть типи текстів ( Міркування , Розповідь, Опис)
– А як ви зберігаєте свої тексти? ( Файл - Зберегти як - вводимо ім'я файлу - Зберігаємо)
4. Пояснення нового матеріалу
- Діти ,все це що вам розповіли Гануся з Олексиком ви добре знаєте, але вони сьогодні не будуть нам нічого розповідати і не будуть нам нічого розповідати і не будуть вам допомагати , а вони передали вам завдання , які ви повинні виконати , а Гануся з Олексиком прийду під кінець уроку і перевірять чи ви виконали добре їхні завдання
- Тож приступаймо до роботи
Ось і перше завдання :
- Запустіть програму Word Pad і надрукуйте віршик з дошки , але перед тим давайте продумаємо , яку назву ви б вибрали для нашого віршика:
На лужок примчали діти
Наче бджілок рій,
І гайда шукати квіти
У траві густі.
Поспитав у сонця вітер:
- Спробуй зрозуміти ,
де тут діти , а де квіти?
– Але перед тим я вас прошу запустити програму сходинки і знайти програму «Кіт - риболов» відкрити урок 4 і натиснути кнопку розпочати. Працюємо п'ять хвилин.
5. Фізкультхвилинка.
Учні самостійно по черзі готують фізкультхвилинки.
6 Обговорення домашнього завдання.
– Гануся з Олесиком залишили вам завдання для домашньої роботи.
– А може ми зараз спробуємо з вами хоч частково виконати його.
– Діти, спробуйте пригадати вірші про весну і розкажіть кілька лінійок з віршика.(Діти розказують вірші.)
7. Робота за комп'ютером
– Ну, а зараз відкрийте Word Pad і надрукуйте вірш над яким ми працювали на початку уроку і спробуйте вибрати колір вашого заголовка та вірша загалом. Виберіть собі шрифт та розмір за своїм бажанням.
8. Релаксація.
Продовження роботи над віршем.
9. Підведення підсумків
– Діти, то кому ми сьогодні допомагали граючи в гру?
– А що ще ми робили на сьогоднішньому уроці?
– Щоб ви хотіли змінити в своїй роботі?
Обладнання: Малюнки: клавіатури із значенням основних клавіш, графічний редактор Word Pad, зразки відформатованого тексту.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Короткі логічні, математичні завдання.
3. Перевірка домашнього завдання.
– До цього часу ми мандрували з Ганусею та Олесиком і вивчали текстовий редактор.
– То хто мені скаже: Хто такий редактор? - (це людина, яка редагує тексти).
– А хто скаже , що означає редагувати? ( редагувати - виправляти , доповнювати, змінювати текст)
– А хто скаже, як відкривається програма Word Pad ?( Пуск - Програми - Стандартні - Word Pad
– Назвіть типи текстів ( Міркування , Розповідь, Опис)
– А як ви зберігаєте свої тексти? ( Файл - Зберегти як - вводимо ім'я файлу - Зберігаємо)
4. Пояснення нового матеріалу
- Діти ,все це що вам розповіли Гануся з Олексиком ви добре знаєте, але вони сьогодні не будуть нам нічого розповідати і не будуть нам нічого розповідати і не будуть вам допомагати , а вони передали вам завдання , які ви повинні виконати , а Гануся з Олексиком прийду під кінець уроку і перевірять чи ви виконали добре їхні завдання
- Тож приступаймо до роботи
Ось і перше завдання :
- Запустіть програму Word Pad і надрукуйте віршик з дошки , але перед тим давайте продумаємо , яку назву ви б вибрали для нашого віршика:
На лужок примчали діти
Наче бджілок рій,
І гайда шукати квіти
У траві густі.
Поспитав у сонця вітер:
- Спробуй зрозуміти ,
де тут діти , а де квіти?
– Але перед тим я вас прошу запустити програму сходинки і знайти програму «Кіт - риболов» відкрити урок 4 і натиснути кнопку розпочати. Працюємо п'ять хвилин.
5. Фізкультхвилинка.
Учні самостійно по черзі готують фізкультхвилинки.
6 Обговорення домашнього завдання.
– Гануся з Олесиком залишили вам завдання для домашньої роботи.
– А може ми зараз спробуємо з вами хоч частково виконати його.
– Діти, спробуйте пригадати вірші про весну і розкажіть кілька лінійок з віршика.(Діти розказують вірші.)
7. Робота за комп'ютером
– Ну, а зараз відкрийте Word Pad і надрукуйте вірш над яким ми працювали на початку уроку і спробуйте вибрати колір вашого заголовка та вірша загалом. Виберіть собі шрифт та розмір за своїм бажанням.
8. Релаксація.
Продовження роботи над віршем.
9. Підведення підсумків
– Діти, то кому ми сьогодні допомагали граючи в гру?
– А що ще ми робили на сьогоднішньому уроці?
– Щоб ви хотіли змінити в своїй роботі?
Немає коментарів:
Дописати коментар