четвер, 15 грудня 2011 р.

"Спільна ознака" 2 кл


Мета. Вчити виявляти спільні ознаки в групі предметів, знаходити «зайвий» об'єкт, удосконалювати навички давати і назву множинам і підмножинам, оперувати поняттями «множина», «підмножина», «об'єкт», розрізняти види множин, формувати вміння здійснювати вибір у прикладній програмі; вміння аргументувати свої відповіді; розвивати логічне й : образне мислення; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та обладнання в кабінеті інформатики.
Хід уроку
І. Організаційно - мотиваційний етап.
Для тих, хто любить інформатику!
Для тих, хто вивчає інформатику!
Для тих, хто хоче вивчати інформатику наш урок!
Девіз уроку:
Хто міцні знання має — той горіх науки розламає.
А) Вправа на створення позитивного емоційного клімату уроку.
Тепло своїх долоньок
Я друзям віддаю.
Урок новий, цікавий
Я з радістю почну.
Б) Гра « Розкрий конверт».
1 конверт - малюнок комп'ютера.
- Що означає в перекладі з англійської мови слово «комп'ютер»? (Обчислювач)
- Яким поколінням комп'ютерів ми користуємося? (4)
- Назвіть перший ручний пристрій для лічби. (Абак)
3) Які основні пристрої комп'ютера? (Монітор, клавіатура, системний блок, мишка)
2 конверт - малюнок принтера.
- Що таке принтер?
(Пристрій, що виводить на папір тексти або малюнки)
3 конверт - малюнок курсору.
- Що називаємо курсором?
Курсор - це спеціальна позначка на екрані монітора, яку можна рухати мишею або клавішами керування курсором.
В) Робота над загадками. Практична робота.
Покажіть відгадку.
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки.
Бо комп'ютерна я...
(мишка)
А, В, В, Г, Ґ і кома —
Всім, мабуть, уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це...
( клавіатура)
Я показую об'єкти.
Фото -, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний...
( монітор )
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота.
Бо зі мною буде толк,
Адже я — системний...
(блок)
Які пристрої введення інформації були відгадками? (Мишка, клавіатура)
Які ще можете назвати пристрої введення інформації? (Сканер, мікрофон)
Які пристрої виведення інформації вам відомі? (Монітор, колонки, навушники, принтер)
Г) Робота в групах. Гра «Склади пазли» (малюнки правил поводження за комп'ютером).
Правила роботи в групах.
- Про що повідомляють вам малюнки?
- Яких правил поводження в кабінеті інформатики потрібно дотримуватись?
2. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо оберігати наші скарби у скрині понять. На уроці будемо працювати практично за комп'ютерами, у зошиті. Повторимо якими клавішами можна керувати курсором, перевіримо вміння записувати рух об'єктів.
Після уроку діти зможуть:
• визначати спільні ознаки об'єктів множин;
давати назви множинам;
виділяти підмножини;
• розрізняти якими можуть бути множини;
знаходити «зайвий» об'єкт ;
аргументувати свої висновки;
• здійснювати вибір у прикладній програмі.
На урок інформатики вам знадобиться зошит, ручка, олівець.
А) Підготовча вправи (по схемах) «Впізнай напрямок».

Б) Комп'ютерний диктант (за командами на дошці).
І варіант.
Режим «ПЕРЕМІСТИТИ»
Праворуч-4
Режим «МАЛЮВАТИ »
Праворуч-о
Униз-5
Ліворуч-4
Угору-4
Праворуч-З
Униз - З
Ліворуч-2
У тору-2
Праворуч-1
ПЕРЕВІРКА РОБОТИ
НАЗАД
МЕНЮ


Немає коментарів:

Дописати коментар