Мета: Навчити користуватися клавіатурою, ознайомити з основними клавішами. Виховувати потребу у знаннях клавіш клавіатури.
Обладнання: підручник, наочні матеріали з зображення клавіатури,
клавіатурний тренажер «Кіт-риболов».
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Короткі логічні завдання
3. Перевірка домашнього завдання
- Діти , а з якою програмою ми працювали на минулому уроці ?
(На минулому уроці ми працювали з графічним редактором).
- І чим закінчилася ваша робота ? (Ми зробили виставку своїх малюнків).
- А ви, діти , принесли сьогодні ваші малюнки вітальної листівки, якими ви б хотіли привітати своїх матусь ? (Так.).
- Тож давайте подивимось на них ?
- Які ж ви молодці.
4. Поясненя нового матеріалу
-Але знаєте діти , щоб привітати ваших мамусь ,бабусь чи навіть сестричок потрібні ще гарні слова до ваших малюнків.
- Як ви думаєте ? (Так потрібні хороші , щирі , слова).
- Які ж саме? (діти, висловлюють свої думки).
- І, мабуть , усі ви хочете ,щоб ці слова були написані на ваших вітальних листівках?(Так.)
- Отож діти ми сьогодні будемо працювати ще за одним пристроєм вашого комп'ютера з яким ви вже працювали .І називається цей пристрій клавіатурою - він , діти призначений для введення інформації.
- Отже , зараз ви уважно подивіться на свої клавіатури!
- Що , ви на них бачите ? (клавіші).
- Які ці клавіші за розмірами і за надписами?(Вони різні).
- Діти, на клавішах угорі - знаходяться цифри, а нижче під рядом цифр розміщені три ряди клавіш з літерами українського та англійського алфавіту.
- Діти як ви помітили , що на кожні клавіші по дві літери .І знаєте , щоб набрати ваші привітання потрібно перейти в режим української мови.
- Діти, ви були усі дуже уважні. Я , думаю, що , ви запам'ятали , де розміщені, які клавіші.
- І зараз як б попросила вас добре подумати і записати два речення в зошит якими ви б хотіли привітати свою матусю чи бабусю.(Діти працюють із привітаннями).
5. Фізкультхвилинка
- Ну , що , діточки , стомилися від роботи ? (ТАК).
- А хто в нас сьогодні буде проводити фізкультхвилинку?(В нас сьогодні фізкультхвилинку буде проводити…)
- (Я запрошую учня на середину класу і він проводить фізкультхвилинку)
- Ну , що відпочили ? ( Так )
- А тепер швиденько за парти і продовжуємо працювати .
6. Обговорення домашнього завдання.
- На домашнє завдання я б вас попросила закінчити своє привітання ще додавали кілька щирих , теплих слів.
- А зараз ще подумайте і скажіть , які б слова ви доповнили.
(Діти пропонують слова для привітання.)
7. Робота за комп'ютером.
- А зараз ми попрацюємо за комп'ютером.?
- Усіх я б попросила знайти гру у ваших сходинках “ Кіт - риболов” .
- Чи в усіх з'явився котик з вудкою на екрані ? (Так).
- Які ж ви молодці ?
- А зараз кожен з вас спробує стати у пригоді нашому котику зловити рибку він чикає на вашу допомогу , бо він не знає ні літер ні цифр.
- Що ваш котик витягнув рибку , ви повинні знайти на клавіатурі потрібну літеру клавішу з літерою або цифрою що зображена на рибці.
- Отож приступайте до роботи .
8. Релаксація.
Продовження роботи на клавіатурному тренажері «Кіт-риболов».
9. Підвищення підсумків.
- Діти, то з яким пристроєм комп'ютера ми сьогодні працювали? (з клавіатурою).
- Що ви дізналися?(що клавіші різні і мають написи двох алфавітів: англійського і українського).
- Чи хотіли б ви допоїти ще котикові зловити рибок?(Так).
3 Клас
Тема: Графічний редактор. Панель інструментів, палітра.
Мета: Ознайомити учнів з графічним редактором його панеллю інструментів та палітрою Виховувати потребу у мистецтві, вчити малювати з допомогою комп'ютера .
Вчити працювати з Графічним редактором Paint.
Обладнання: Зображення графічного редактора Paint, панелі інструментів та палітри, зразки малюнків.
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Короткі логічні математичні завдання
3. Перевірка домашнього завдання
- З якою програмою Ви працювали на минулому уроці? (З текстовим редактором WordPad).
Що Ви з її допомогою робили?( Ми вводили вірш).
- А яку клавішу Ви натискали після кожного рядка? (Після кожного рядка Ми вводили Enter.)
- Як Ви зберігали свої вірші? (Ми зберігали з допомогою кнопок Файл > Зберегти як > і у рядку ім'я Файлу вводили ім'я, натискали кнопку Зберегти, щоб записати цей файл на диску.
4. Пояснення нового матеріалу
- Ну, а сьогодні, діти, ми помандруємо країною ще однієї програми, ця програма називається графічний редактор Paint, з допомогою цієї програми ви навчитеся малювати різні малюнки і це, діти, буде зовсім не складно.
- Ну, що помандруємо сьогодні у нову країну знань.
- Щоб почати працювати з нашою програмою нам потрібно натиснути на кнопку Пуск - програми - стандартні Paint.
Перед вами відкрилося велике біле поле;
– Як ви гадаєте на, що воно схоже?
– Так, воно схоже на аркуш паперу, на ньому створюється малюнок.
– Ви це мажете робити з допомогою олівця, або пензля - ці інструменти ви знайдете ліворуч від білого поля. Щоб вибрати олівець вам достатньо лише раз клацнути.
– А тепер відкрийте свої зошити і запишіть усі інструменти графічного редактора Paint.
– Діти, а в низу від білого поля знаходиться палітра кольорів.
– Щоб вибрати колір на палітрі потрібно підвести вказівник до квадратика з потрібним кольором і клацнути лівою клавішею миші. Фарба цього кольору перетече в окремий квадратик, що зліва на палітрі кольорів. Тепер ви можете обрати потрібен вам інструмент для роботи.
5. Фізкультхвилинка
Діти самостійно проводять фізкультхвилинку, тільки я пропоную їм її провести.
6. Обговорення домашнього завдання
Діти, вдома добре подумайте, який малюнок ви б хотіли намалювати, і намалюйте його в зошиті.
– А зараз спробуйте розповісти про свій малюнок, для цього подумайте дві хвилини, а потім розкажіть.
7. Робота за комп'ютером
– А зараз, ви відкриєте програму Paint, і уважно ще раз розгляньте її, спробуйте без зошита назвати усі інструменти панелі інструментів.
– А зараз спробуйте використати кожен з них на білому фоні.
8. Релаксація
Продовження роботи.
– Ви відпочили, а зараз продовжуйте працювати, і намалюйте веселку
Чарівницю
Осінь
Ар-птах
Закликає
Бабин
Сад
Фарбувати
Кожна літера означає колір веселки, тож спробуйте розгадати послідовність кольорів.
9. Підведення підсумків
– То з якою програмою ви сьогодні працювали?
– Що нового ви дізналися?
– Які малюнки ви б хотіли намалювати?
Обладнання: підручник, наочні матеріали з зображення клавіатури,
клавіатурний тренажер «Кіт-риболов».
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Короткі логічні завдання
3. Перевірка домашнього завдання
- Діти , а з якою програмою ми працювали на минулому уроці ?
(На минулому уроці ми працювали з графічним редактором).
- І чим закінчилася ваша робота ? (Ми зробили виставку своїх малюнків).
- А ви, діти , принесли сьогодні ваші малюнки вітальної листівки, якими ви б хотіли привітати своїх матусь ? (Так.).
- Тож давайте подивимось на них ?
- Які ж ви молодці.
4. Поясненя нового матеріалу
-Але знаєте діти , щоб привітати ваших мамусь ,бабусь чи навіть сестричок потрібні ще гарні слова до ваших малюнків.
- Як ви думаєте ? (Так потрібні хороші , щирі , слова).
- Які ж саме? (діти, висловлюють свої думки).
- І, мабуть , усі ви хочете ,щоб ці слова були написані на ваших вітальних листівках?(Так.)
- Отож діти ми сьогодні будемо працювати ще за одним пристроєм вашого комп'ютера з яким ви вже працювали .І називається цей пристрій клавіатурою - він , діти призначений для введення інформації.
- Отже , зараз ви уважно подивіться на свої клавіатури!
- Що , ви на них бачите ? (клавіші).
- Які ці клавіші за розмірами і за надписами?(Вони різні).
- Діти, на клавішах угорі - знаходяться цифри, а нижче під рядом цифр розміщені три ряди клавіш з літерами українського та англійського алфавіту.
- Діти як ви помітили , що на кожні клавіші по дві літери .І знаєте , щоб набрати ваші привітання потрібно перейти в режим української мови.
- Діти, ви були усі дуже уважні. Я , думаю, що , ви запам'ятали , де розміщені, які клавіші.
- І зараз як б попросила вас добре подумати і записати два речення в зошит якими ви б хотіли привітати свою матусю чи бабусю.(Діти працюють із привітаннями).
5. Фізкультхвилинка
- Ну , що , діточки , стомилися від роботи ? (ТАК).
- А хто в нас сьогодні буде проводити фізкультхвилинку?(В нас сьогодні фізкультхвилинку буде проводити…)
- (Я запрошую учня на середину класу і він проводить фізкультхвилинку)
- Ну , що відпочили ? ( Так )
- А тепер швиденько за парти і продовжуємо працювати .
6. Обговорення домашнього завдання.
- На домашнє завдання я б вас попросила закінчити своє привітання ще додавали кілька щирих , теплих слів.
- А зараз ще подумайте і скажіть , які б слова ви доповнили.
(Діти пропонують слова для привітання.)
7. Робота за комп'ютером.
- А зараз ми попрацюємо за комп'ютером.?
- Усіх я б попросила знайти гру у ваших сходинках “ Кіт - риболов” .
- Чи в усіх з'явився котик з вудкою на екрані ? (Так).
- Які ж ви молодці ?
- А зараз кожен з вас спробує стати у пригоді нашому котику зловити рибку він чикає на вашу допомогу , бо він не знає ні літер ні цифр.
- Що ваш котик витягнув рибку , ви повинні знайти на клавіатурі потрібну літеру клавішу з літерою або цифрою що зображена на рибці.
- Отож приступайте до роботи .
8. Релаксація.
Продовження роботи на клавіатурному тренажері «Кіт-риболов».
9. Підвищення підсумків.
- Діти, то з яким пристроєм комп'ютера ми сьогодні працювали? (з клавіатурою).
- Що ви дізналися?(що клавіші різні і мають написи двох алфавітів: англійського і українського).
- Чи хотіли б ви допоїти ще котикові зловити рибок?(Так).
3 Клас
Тема: Графічний редактор. Панель інструментів, палітра.
Мета: Ознайомити учнів з графічним редактором його панеллю інструментів та палітрою Виховувати потребу у мистецтві, вчити малювати з допомогою комп'ютера .
Вчити працювати з Графічним редактором Paint.
Обладнання: Зображення графічного редактора Paint, панелі інструментів та палітри, зразки малюнків.
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Короткі логічні математичні завдання
3. Перевірка домашнього завдання
- З якою програмою Ви працювали на минулому уроці? (З текстовим редактором WordPad).
Що Ви з її допомогою робили?( Ми вводили вірш).
- А яку клавішу Ви натискали після кожного рядка? (Після кожного рядка Ми вводили Enter.)
- Як Ви зберігали свої вірші? (Ми зберігали з допомогою кнопок Файл > Зберегти як > і у рядку ім'я Файлу вводили ім'я, натискали кнопку Зберегти, щоб записати цей файл на диску.
4. Пояснення нового матеріалу
- Ну, а сьогодні, діти, ми помандруємо країною ще однієї програми, ця програма називається графічний редактор Paint, з допомогою цієї програми ви навчитеся малювати різні малюнки і це, діти, буде зовсім не складно.
- Ну, що помандруємо сьогодні у нову країну знань.
- Щоб почати працювати з нашою програмою нам потрібно натиснути на кнопку Пуск - програми - стандартні Paint.
Перед вами відкрилося велике біле поле;
– Як ви гадаєте на, що воно схоже?
– Так, воно схоже на аркуш паперу, на ньому створюється малюнок.
– Ви це мажете робити з допомогою олівця, або пензля - ці інструменти ви знайдете ліворуч від білого поля. Щоб вибрати олівець вам достатньо лише раз клацнути.
– А тепер відкрийте свої зошити і запишіть усі інструменти графічного редактора Paint.
– Діти, а в низу від білого поля знаходиться палітра кольорів.
– Щоб вибрати колір на палітрі потрібно підвести вказівник до квадратика з потрібним кольором і клацнути лівою клавішею миші. Фарба цього кольору перетече в окремий квадратик, що зліва на палітрі кольорів. Тепер ви можете обрати потрібен вам інструмент для роботи.
5. Фізкультхвилинка
Діти самостійно проводять фізкультхвилинку, тільки я пропоную їм її провести.
6. Обговорення домашнього завдання
Діти, вдома добре подумайте, який малюнок ви б хотіли намалювати, і намалюйте його в зошиті.
– А зараз спробуйте розповісти про свій малюнок, для цього подумайте дві хвилини, а потім розкажіть.
7. Робота за комп'ютером
– А зараз, ви відкриєте програму Paint, і уважно ще раз розгляньте її, спробуйте без зошита назвати усі інструменти панелі інструментів.
– А зараз спробуйте використати кожен з них на білому фоні.
8. Релаксація
Продовження роботи.
– Ви відпочили, а зараз продовжуйте працювати, і намалюйте веселку
Чарівницю
Осінь
Ар-птах
Закликає
Бабин
Сад
Фарбувати
Кожна літера означає колір веселки, тож спробуйте розгадати послідовність кольорів.
9. Підведення підсумків
– То з якою програмою ви сьогодні працювали?
– Що нового ви дізналися?
– Які малюнки ви б хотіли намалювати?
Немає коментарів:
Дописати коментар