четвер, 15 грудня 2011 р.

Конспекти уроків (4-6)


Урок №4
Тема: 3 чого складається комп'ютер
Мета уроку: вивчити складові частини комп'ютера; розвивати логічне і образне мислення; виховувати любов до природи.
Обладнання: програма «Лісова галявина», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.

План уроку

             I.      Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки .
          II.      Перевірка домашнього завдання. Розминка.
       III.      Повідомлення теми і мети уроку.
        IV.      Вивчення нового матеріалу.
           V.      Робота за комп’ютером.
        VI.      Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
     VII.      Домашнє завдання.

Хід уроку
       I.      Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
- Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Діти розповідають правила техніки безпеки.)

    II.      Перевірка домашнього завдання.
- Діти, що ми вивчали на минулому уроці? (Можливості комп'ютера.)
Тестове завдання. Вибери правильний варіант відповіді.
       Для розрахунків комп'ютери використовують у:
а) бібліотеках;
б) кіностудіях;
в) банках та офісах.
        Де комп'ютери зберігають інформацію про маршрути, наявність вільних
місць:
а) у касах банків;
б)   у касах попереднього продажу квитків;
в)   у супермаркетах.
        Для проектування нових будинків, мостів, розроблення сучасних
проектів оновлення міста комп'ютер використовують:
а) інженери;
б) продавці;
в) бібліотекарі.
        Для моделювання зачісок комп'ютер використовують у:
а) будинках моделей;
б) косметичних салонах;
в) перукарнях.
        Для створення спеціальних ефектів комп'ютери використовують у:
а) лікарнях;
б) бібліотеках;
в) кіностудіях.
«Для розумників і розумниць».
Закінчи речення:
Вівторок, середа, четвер, неділя - це...
Ранок, день, вечір, ніч - це...
Україна, Польща, Франція, Англія - це...
Стебло, листочок, пелюсточки – це…
А тепер – навпаки. Придумай початок речення:
... - це імена казкових героїв.
... - це вулиці Тернополя.
... — це міський транспорт.
... - це дерева, що ростуть у парках Тернополя.
Розминка.
- Діти, на минулому уроці ми з вами виправляли помилки у тексті. А сьогодні ми спробуємо складати слова із складів та речення із слів. (дидактичні картки):
Склади слова. (для слабших учнів)
ця, ни, си
ва, сли
бе, не, са
мон,ли
ли, ка, на
по, ля, то
ло, мас
ля, зу, зо
Зі слів кожного рядка скласти речення. (для сильніших учнів)
Сніг, на, лежить, полях, іскристий.
Садок, біля, є, школи, нашої.
Землю, гарні, покрили, сніжинки.
Замерзла, льодом, річка, і, снігом, вкрилася.

 III.      Повідомлення теми і мети уроку.
- Отже, ми побачили, що слова і речення складаються з частинок. Також, ми знаємо, що людина теж складається з частинок. Яких? (Ноги, руки, тулуб, голова)
- А як ви думаєте, комп'ютер теж складається з частинок? (Так).
- І сьогодні на уроці ми дізнаємось, з яких же частинок він складається. А тема уроку так і називається «З чого складається комп'ютер».
  IV.      Вивчення нового матеріалу.
1.            Читання тексту вчителем (стор. 10 у підручнику).
2.            Словникова робота.
Монітор - це екран, на якому відображається інформація, з якою працює комп'ютер.
Системний блок - це пристрій, в якому знаходяться пам'ять, процесор, пристрої для введення і збереження інформації.
Клавіатура і миша. За допомогою їх ми вводимо інформацію в комп'ютер.
Принтер - пристрій для друкування текстів і малюнків.
Сканер - це пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.
Модем - це пристрій, за допомогою якого можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, які знаходяться в різних місцях.
3.            Читання ланцюжком по абзацах.
4.            Фізкультхвилинка.
Вчора сонце так світило,
Що ведмедя розбудило.
Виліз сонний із барлоги
Та й подався на дороги,
А на тій дорозі сніг
До ведмежих липне ніг.
«Рано, - думає бурмило, -
Мене сонце розбудило».
Глянув на зимовий ліс
І швиденько спать поліз.

     V.            Робота за комп'ютером.
1.            Бесіда.
- Діти, пригадайте, як треба тримати спину, сидячи за комп'ютером?
- Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою «Лісова галявина». Треба допомогти гномам зібрати гриби та ягоди.
- Спочатку підведи стрілку-вказівник миші до гриба. Потім натисни ліву кнопку миші і тримай її натиснутою - ти схопив грибок. Не відпускаючи кнопку миші, пересувай мишу по килимку - перенеси грибок у кошик. Тепер відпусти кнопку миші - грибок опинився у кошику.
Так само ти можеш перенести у кошик ягідку.
2.            Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3.            Релаксація.
- Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 раз.
- В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима в праву сторону, стільки ж в ліву сторону.
- Розслабляючи очні м'язи, подивитись вдалину на рахунок 1 -6. Повторити 1-2 рази.

  VI.      Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Гра «Будова комп’ютера». Правила: (1. Витягнути карточку; 2. Ознайомитися із назвою пристрою; 3. Знайти зв'язок з іншими пристроями без слів.)
- Підведемо підсумок:
·         Що нового ви дізналися на уроці?
·         Назвіть основні складові частини комп'ютера.
·         Що таке монітор?
·         Що знаходиться у системному блоці?
·         Для чого використовують принтер?
·         Для чого служать миша і клавіатура?
·         Що ми робимо за допомогою принтера?
·         Для чого служить сканер?
·         Що можна робити за допомогою модему?

VII.      Домашнє завдання.
·        Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на стор. 11.


Урок №5
Тема: Після уроків. Висловлення істинні і хибні
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттями «істинні та хибні висловлення»; розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: програма «Мильні бульбашки», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.

План уроку

             I.      Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки .
          II.      Перевірка домашнього завдання. Розминка.
       III.      Повідомлення теми і мети уроку.
        IV.      Вивчення нового матеріалу.
           V.      Робота за комп’ютером.
        VI.      Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
     VII.      Домашнє завдання.

Хід уроку
       I.      Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
- Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Діти пригадують правила техніки безпеки).
    II.      Перевірка домашнього завдання.
- Діти, яким було ваше домашнє завдання? (Завдання «Для розумників і розумниць».)
Поміркуй і закінчи висловлення:
        Якщо брат старший, ніж сестра, то сестра …
        Якщо джерельце вужче, ніж ріка, то ріка …
        Якщо поїзд рухається швидше, ніж мотоцикл, то мотоцикл …
- Діти, а зараз прочитайте, які висловлення склали ви. (Діти читають свої висловлення).
- Якого кольору м'ячики потрапили до кишені клоуна?
Вставити слова замість пропусків.

·         На _________________ відображається інформація, з якою працює комп'ютер.
·         В системному блоці знаходяться ____________ , ___________ , пристрої для введення і збереження інформації.
·         Попереду монітора розташована _____________ , а поруч - _____________.
·         За допомогою ______________ можна надрукувати тексти і малюнки.
·         За допомогою _______________ можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.
·         За допомогою ___________ можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, що знаходяться в різних місцях.

Розминка.
- На минулому уроці ми з вами складали слова та речення. А сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання.
Завдання 1.
  • Кролику дали 5 морквин. 2 морквини він з'їв. Скільки всього ягід залишилося? (Жодної, тому що мова була про моркву. А морква — це не ягода).
  • Пройшов дощ. На яке дерево сяде ворона: на березу, на осику чи на дуба? (На мокре).
  • Сиділо 6 горобців і 4 ластівки. 10 пташок полетіло. Скільки всього пташок залишилося? (Жодної).
  • На липі було 6 гілок. На кожній гілці було по 4 менших гілки. На кожній меншій гілці росло по 8 груш. Скільки всього груш росло на гілках? (На гілках груш немає, тому що вони не ростуть на липі).
Завдання 2.
- До яких замкових шпар підходять ці ключі?



- Молодці, діти, ви правильно зробили ці завдання. А зараз подумайте і скажіть, чи було в цих завданнях щось таке, чого бути не може. (Так).
- Що саме?( Груші не ростуть на липах, а морква - це не ягода).

 III.      Повідомлення теми і мети уроку.
Отже, такого бути не може, щоб груші росли на липі, а морква - це не ягода, а овоч. Ці висловлення неправильні або вони ще називаються хибними. Вдома ви складали правильні висловлення. І сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося з поняттями «хибні та істинні висловлення». І тема сьогоднішнього уроку називається «Після уроків. Висловлення хибні та істинні».

  IV.      Вивчення нового матеріалу.
1.            Слухання казки «Після уроків» (стор. 12 у підручнику).
- Діти, ви уважно прослухали цю казку. А тепер скажіть: висловлення «Заєць з'їв на обід вовка» є істинним чи хибним? (Хибним, тому що заєць боїться вовка. А ще заєць їсть тільки рослини).
2. Вибіркове читання.
        Прочитати з тексту лише істинні висловлення.
        Прочитати з тексту лише хибні висловлення.
        Знайти серед виділених висловлень спочатку істинні висловлення, а потім хибні.
3.            Фізкультхвилинка.
Один - піднести руки вгору,
Два - нагнутися додолу.
Не згинайте, діти, ноги
І торкайтеся підлоги.
Три, чотири - прямо стати
Будемо відпочивати.

     V.            Робота за комп'ютером.
1.            Бесіда.
- Діти, пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти.
- Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою «Мильні бульбашки». Як цікаво пускати мильні бульбашки! Ще цікавіше, коли вони лопаються. Якщо ти хочеш, щоб лопнула порожня бульбашка, підведи до неї стрілку-вказівник миші та клацни лівою кнопкою. А якщо ти хочеш звільнити метелика, швидко клацни по бульбашці двічі.
2.            Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3.            Релаксація.
-          Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
-                    Міцно зажмурити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалину (рахувати до 5). Повторити 4-5 разів.

  VI.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
·              Що вам найбільше сподобалось сьогодні на уроці?
·              Яке висловлення вважається хибним?
·              Наведіть приклади хибних висловлень.
·              Яке висловлення є істинним?
·              Наведіть приклади істинних висловлень.

VII.      Домашнє завдання (диференційоване). (Кому дісталась синя фішка виконує завдання1, а кому – червона – завдання 2)
·   Завдання 1. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на стор. 13.
·   Завдання 2. Придумати 2 хибні висловлення та 2 істинні висловлення.


Урок №6
Тема: 3 Елзіком по планеті
Мета уроку: навчати дітей правильно рухатись у лабіринті; розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, увагу; виховувати цікавість до математики.
Обладнання: програма «Розібрані малюнки», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.

 

План уроку

             I.      Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки .
          II.      Перевірка домашнього завдання. Розминка.
       III.      Повідомлення теми і мети уроку.
        IV.      Вивчення нового матеріалу.
           V.      Робота за комп’ютером.
        VI.      Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
     VII.      Домашнє завдання.

Хід уроку
       I.            Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
- Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному класі. Скажіть, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики до комп'ютерного класу.
1.      Неуважний учень дрімав на уроці і не чув пояснень вчителя про послідовність виконання завдань. Потім він прокинувся, згадав про роботу і без дозволу вчителя перейшов до іншої парти подивитись, чим займаються однокласники.
- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2.      Перед уроком інформатики в учнів 2 класу була фізкультура. Спортивну форму та лижі вони принесли з собою на урок інформатики.
- Які правила техніки безпеки вони порушили?

    II.      Перевірка домашнього завдання.
1.                       Робота над запитаннями.
- Діти, що ми вчили на минулому уроці? (Хибні та істинні висловлення).
- Які висловлення є хибними?
- Які висловлення є істинними?
2.                       Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» (стор. 13 у підручнику).
- Хто допоможе Мудрунчику та Ганнусі зібрати малюнок?
- Назвіть невідоме число.
- Прочитайте висловлення, які ви склали.
А зараз прослухайте такі висловлення і скажіть, які вони: істинні чи хибні.
·        Груші ростуть на пальмах.
·        Дніпро - це головна річка України.
·        Ворона вміє співати.
·        Телевізор можна купити у фруктовому магазині.
·        Кожної зими випадає багато снігу.
·        2 + 3+4 = 7.
·        10-4-2 = 0.
·        Хліб можна купити у супермаркеті.

Розминка.
На минулому уроці ми з вами розв'язували цікаві задачі. Сьогодні на уроці ми повинні допомогти Мудрунчику та Ганнусі виконати 3 завдання з геометричними фігурами.
Ці завдання перед ними поставив Елзік. Якщо Мудрунчик і Ганнуся їх правильно виконають, то він візьме їх в подорож на свою планету. Але Ганнуся та Мудрунчик не впевнені, що зможуть правильно виконати це завдання і просять вас допомогти їм. Отже, давайте допоможемо їм (дидактичні картки).



1.     З яких геометричних фігур створено зображення?

2.    
Розглянь малюнок. Які фігури використані?

3.    

Подивись уважно, як складено рядки. Яку фігуру треба домалювати в третьому рядку?
 III.      Повідомлення теми та мети уроку.
Молодці! Ви правильно виконали це завдання. Отже, Мудрунчик та Ганнуся вирушають у подорож на планету Елзіка. І тема сьогоднішнього уроку називається «З Елзіком по планеті».

  IV.      Вивчення нового матеріалу.
1.    Слухання казки «3 Елзіком по планеті».
Ганнуся і Мудрунчик відправилися на планету Елзіка. Вони посадили свій зореліт і швидко вистрибнули з нього.
- Я відведу вас на стадіон, - сказав Елзік. - Але на шляху до нього у нас будуть перешкоди. Щоб подолати їх, ви повинні виконати різні завдання.
Друзі вирушили в дорогу. Згодом вони підійшли до річки. Але дуже великий камінь затулив дорогу через міст. На камені були написані загадки. Щоб камінь звільнив дорогу, треба відгадати їх. Діти, давайте допоможемо Ганнусі та Мудрунчику відгадати їх.
·  Бідоласі не везе, як кудись вона повзе. Важко панцир їй носити, зате зручно в ньому жити. В нім ховається від страху, наче в хатці... (Черепаха).
·  Він живе в річках, болотах, всіх страшить зубатим ротом. Лазить, бо не має крил, цей зубатий ... (Крокодил).
·  Як тільки під ковдру залізу, йому потрапляю в полон. Дивлюся, немов телевізор цікавий, з пригодами ... (Сон).
·  У моєї тітки Каті невеличка хатка в хаті. За дверцятами - зима. А у вас її нема? (Холодильник).
Як тільки пролунала остання правильна відповідь, камінь звільнив друзям дорогу через міст. Незабаром друзі підійшли до густого лісу. Але єдина стежинка через цей ліс заросла колючими чагарниками. Щоб їх знищити, треба розгадати ребуси.
(Відповіді: 1. Восени; 2. Цибуля; 3. Айстри; 4. Комбайн; 5. Пшениця)
При слові "пшениця" чагарники розступилися і звільнили дорогу.
Мудрунчик, Елзік та Ганнуся вирушили далі. Через деякий час вони підійшли до лабіринту. Він був останньою перешкодою на шляху до стадіону. Щоб пройти лабіринтом і не заблукати, треба збирати чарівні кульки. На них буде вказано, куди рухатись. На зелених кульках істинні висловлення, а на жовтих - хибні.
- Отже, слід бути уважними, - зробив висновок гномик Мудрунчик.
Друзі успішно пройшли лабіринтом і потрапили на спортивний зореліт. Він доставить їх на стадіон.
2.    Фізкульхвилинка.
Буратіно потягнувся,
Раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторону розвів –
Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки стати.


           V.      Робота за комп'ютером.
1.    Бесіда.
- Діти, як слід тримати спину, сидячи за комп'ютером?
Сьогодні на уроці ви ознайомитесь з новою програмою «Розібрані малюнки». Ви будете збирати малюнки з окремих частин, що знаходяться на екрані монітора.
Щоб перенести кожну частинку на своє місце, треба підвести вказівник миші до частинки. Не відпускаючи кнопку, треба перенести її на потрібне місце, дивлячись на зразок.
2.    Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3.    Релаксація.
- Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
- Подивіться на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалину на рахунок 1-6. повторити 4-5 разів.

VIII.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
·        Діти, що вам сподобалось найбільше на сьогоднішньому уроці?
·        Які завдання ми виконали, щоб допомогти Елзіку, Мудрунчику і Ганнусі добратися до стадіону?
·        Чи важко було допомагати вашим друзям?
·        Яке завдання було найважчим?

Домашнє завдання.
·  Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (стор. 15).

1 коментар:

  1. позичальна компанія, яка надає мені позику в розмірі 5 000 000,00 доларів США. Коли інші позичальники нехтують моєю пропозицією, але пан Бенджамін Лі надав мені позику на успіх. вони беруть участь безпосередньо у фінансуванні позики та в плані інвестицій. вони надають рішення щодо фінансування компаніям та приватним особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам профінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Надіслати електронною поштою Контакт :::: Також 247officedept@gmail.com або Напишіть на номер WhatsApp на + 1- ( 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити